mycket nu


Sådär nu har jag svarat på alla kommentarer... Lite sent, eftersom vi inte har varit hemma... Samtidigt så har jag skickat lite sms.. hahaha. Ngra till Sofia... 
Ni vet hon som jag "hittade" via bloggen... Skön människa måste jag säga...  Hon städar. Kolla gärna hennes blogg och skriv nån kommentar om att hon borde bli städare..  Hennes blogg finner ni vid länkarna..

Annars då? Jag kommer att ha 3 miljoner olika saker i skolan just nu. Så bloggandet kommer ju kanske inte vara på topp just nu, men det får ni leva med...  Jag menar jag har ju inte, musikprov, noprov, matteprov & soprov... Sen så har vi ett oförberett engelskaprov.. och ett engelskaprov som är från en bok som vi jobbar med...

När jag ändå skriver så kan jag ju skriva nåt onödigt oxå...  Pappa köpte reflexer till mig & Hanna förut, haha...  Det är en ROSA nalle och sen så en gul glad gubbe... hahha... Hur sött tror ni inte att det kommer sen ut?! Ibland undrar jag hur gammal jag är? Tycker om nalle-reflexer, hello kittys bäppbalsam och gillar julklapparna mest på julen.. haha...

Men men, Nu ska jag ta mig samman och göra nåt vettigt!

Hoppas att dt är bra med er.. Skriver om stockholm imorgon!



ni ser, det finns nåt för alla :-). Så gå och köp en nu!


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: ja tyvärr. har typ inte tid att rida alls :(

2009-11-30 @ 21:25:34
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

Hehe, jag är likadan! Men man måste vara lite barnslig, annars har man ingen bra fantasi! :D Jag har enormt stor fantasi! ;)



Bra att du tipsar om reflexer med! Behövs ju nu!

2009-11-30 @ 21:41:49
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0