outfit

sådär...

Nu har jag sprungit lite. Jag sprang i en kort backe lite bortanför oss och det är ngra som har hus bredvid (såklart). Dom tände och släckte sin utelampa x-antal gånger, ville knacka på och fråga vad fan dom håller på med. haha :D (a)

Det gick iaf bra, är lite trött nu...  Ska duscha hade jag tänkt mig. Har inte orkat gjort det än, så nu sitter jag här ren och fresh :) hahaha ...  eller inte!

Nu ska jag nog ta min lilla kropp och pallra mig ner till duschen!

//Elin♥

  
Dagens träningsoutfit :)   Hehe, det svarta understället kommer från Stadium (everest, tror jag). Den blåa tröjan... jaru. Den har jag fått för att jag är så V.I.P.. (jag menar bäst)

(Hanna ser på twilight, jag ser inte en sekund på den där filmen alltså. Känns så ovärt)
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: viktoria

hihi ! ;)

2009-11-14 @ 21:18:02
URL: http://footooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0