vad vore dagen utan?

en lista?

SEXTON ÄR:

1. Är du snygg? det kan jag inte påstå ;p
2. Är du fet?  beror på hur man menar med fet ^^
3. Är du smal? nej
4. Är du en sportfåne? lite ;o
5. Är du rolig? ibland så är jag typ Soran 2 ;o, eller inte
7. Är du feg? lite
8. Är du törstig? nixxx
9. Är du 16 år? nej, inte än
10. Är du rik? skulle inte kalla det rik men inte fattig x)
11. Är du fattig? haha, nee

12. Är du smart? ibland så,
13. Är du ret-sugen? inte nu, men det händer ja
14. Är du shoppingsugen? alltid, älska internet shopping
15. Är du saknad? jaru, de vet väl inte jag?

16. är du hungrig? nejj


FYRA SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? ja tack ;d
2. Skulle du vilja väga mer? neee
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha, skulle dt vara speciellt?
4. Skulle du dricka dig full nu? få se nu, måndag kväll - nej

ÅTTA KAN:

1. Kan du vifta på öronen? nee xp
2. Kan du slicka dig på näsan? ne :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? nja, lite ;D
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nee, då sjunger jag islt
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jarå
6. Kan dina vänner lita på dig? i alla lägen
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? nja, men dt är snyggt
8. Kan du suga? klubba :D

FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan elr näsan? tungan
2. Vara seriös eller rolig? ironisk
3. Brinna upp eller drunkna? dö direkt
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar x)

SVARA ÄRLIGT:

1. Är du kär i någon just nu? kär är jag inte
2. Sol eller måne? båda x), älskar natten
3. Vinter eller höst? vinter, men höstmode
5. Är du uttråkad? lite smått

OM MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 20:11
2. Vart vill du bo? inte här just nu.
4. Vill du gifta dig? ja

5. Är du kär? kär, nej

6. Favoritårstid? vår & sommar


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, det är inte bra att äta ute nej, varken för hälsan eller ekonomin xD Ja, det hoppas jag =O

2009-11-16 @ 20:18:30
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: Sara

Precis :) Vad ska du hitta på imorgon då? :)

2009-11-16 @ 21:04:42
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: jenny

tackar tackar , ni med:)

2009-11-16 @ 21:09:52
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket! Det är kul på gekås! Älskar stora affärer :)

2009-11-16 @ 22:04:16
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0