091004

Hej!

Idag har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Men jag har helt enkelt inte orkat, har inte gjort så mycket faktikst. Varit ute med hunden och sett på tv, typ så...  Inte så jobbigt, latmask...  Imorgon är det skola också.. 

Sen så känner jag att en ny mobil inte skulle ta skada, det börjar bli jobbigt på riktigt nu. När det hade gått en vecka tyckte jag att det va jobbigt, nu har det gått för många veckor...  Men jag ska prata med mamma, så fort jag får tillbaka min gamla mobil så kan vi ju säga upp abo. så är det inget mer med det...
Det enda är att jag får byta 3 mot Telia...

Nog pratat om att jag saknar en mobil och att det är jobbigt...  Resten av dagen kommer se utpå följande vis:

-Stallet kl. 14.00-ca, 15.30..
-Hem 15.40 (ungefär)
-Duscha, ca. 16.00
-Datorn 16.30 och frammåt...

Sen ska jag ju äta såklart. Är rädd att jag inte kan snacka med dom jag vill på msn också... sen har jag ju ingen mobil så att jag kan messa dom..

Vi hörs igen när vi kommer hem från stallet. Hoppas att eran dag är bra...
En blogg jag vill tipsa om är Saras blogg, besöksrekord igår!!! Bra blogg det där, fortsätt så!!!

//Elin♥


Då ska vi se...  Snart är det min tur att duscha.... 

Klockan är förresten 15:51...  Jag håller tidsplaneringen!! yeeeyy!! :) <3


Kommentarer
Postat av: A.F

haha ;)

2009-10-04 @ 14:11:46
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

lite ;)

2009-10-04 @ 15:55:25
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0