091006

Hej på er!!

Jag har överlevt, är ni inte lite glada kanske? Man känner sig hyfsat stressad ibland i skolan. Ungefär som dom 2 veckorna innan betygen sätts.. Herregud... 

När jag kom hem så blev det att plugga so, vilket jag inte gillar så mycket just nu. Stör mig ganska mycket på att vi har bytt lärare... Han som vi hade innan va 300ggr bättre, jag skojar inte!
Jaja, har ialafall franskaläxa & 2 engelska läxor att göra också.. Sen så ska jag duscha eller nåt sen också..

Annars så sitter jag & en kompis och snackar om att vi vill dra till Miami, hur underbart skulle inte det vara nu? Jag blir lycklig bara jag tänker på det..  Men ja..

Har inte så mycket mer att säga faktikst..... En bra dag i skolan för övrigt typ.. Blev lite cp med en kompis, vet inte riktigt vad..  Men jag får nog reda på det senare...

Ha det bra, vi hörs om ett tag!
//Elin♥


happyface


Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Jag använder Loreal Telescopic Mascara :)

2009-10-06 @ 19:28:07
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0