091012

Heeej:)

Nu har jag pluggat i typ 1½ -2 timmar ... Atit lite mat, kollat bloggar och svarat på kommentarer!

Dagen i skolan va inte så överdrivet jobbig. Va "matvakt", dvs. Hjälpte till i matsalen och Torkade bord. Inte så jättekul vill jag lova!
För övrigt så har jag Blivit lite Beroende av läppbalsamet som jag köpte på H&M förra veckan. Hello Kitty .. Tror Att det är cherry "smak" ... Kom på Att jag köpte det på Cubus förresten ... 29 spänn :)

Just nu så gör jag inte så Mycket ... Lyssnar på musik och Chattar typ ...
Kom på Att När jag skulle sova igår / inatt. Så tänkte jag hämta Datorn och skriva ett inlägg. Men jag ORKADE Int hämta Datorn ..

Men men .. Det får ni leva med faktikst ... Jag har typ inget Säga mer att ...

Vi hörs om Ett tag!

/ / Elin♥


hahaha. ja.. Men min är rosa & hello kityy på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0