091014

Ojojoj, första dagen på länge som jag håller vad jag har lovat?

Jag borde egentligen inte sitta här. För jag har sjukt ont i huvudet. Jag fick en basketboll i ansiktet (munnen&näsan) idag på idrotten. Trodde att jag skulle dö förut, så ont hade jag. Men det vara bara att fortsätat dagen, även fast jag fick höra från 2 lärare att jag såg trött & lite sjuk ut.. 
Dansen va lite rolig idag, men bara lite. Bara för att vi typ lekte..  hehe ...

Annars, jaa...  Vi kom hem för ett litet tag sen. Jag sitter och ser på Top Model Kanada, kanske inte det roligaste man kan se. Men alltid något. Funderar på att sova lite...

Men först ska jag kolla lite på nätet. Vi hörs senare!

//Elin♥


det är kallt ute, kom till mig!!!:)


Kommentarer
Postat av: A.F - The city of Angels

Absolut

2009-10-14 @ 17:09:42
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0