091025

Godmorgon!


Har ni ställt om klockan?  Det har jag gjort, dock kändes det att det va en timme extra. hahah...  Jag vaknade klockan 8...  Sen gick jag upp i nån minut, sen gick jag till sängen igen. Somnade och sov till 11 :)


Idag då...  Ska jag inte göra så mycket tror jag. Ska till stallet sen, typ det. Sen har vi lov denna veckan. Så fruktansvärt underbart att jag inte vet vart jag ska ta vägen..  Höstlov betyder, inte så längt kvar till jullov...
Ska ni hitta på nåt kul under veckan? (ni som har lov)

Jag tror väl inte att jag ska göra nåt speciellt... Ska väl kanske till stan nån gång, om jag hittar nån att vara där med...  Men det är väl bara att fråga, antar jag...  Hanna ska på bio vet jag ialafall....

Nu ska jag väl göra nåt tråkigt, hahaha....

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: emma

SV; Tack så mycket :)

2009-10-25 @ 12:25:52
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0