ahru jävlar

det visste jag inte? men vi kör på en lista för jag har tråkigt.
btw så har dagen varit mycket fin :)



49 frågor för dig som har tråkigt!!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?

obegränsat :d
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
dåligt med det
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
öhm, i sträck? ingen
4. Hur lång är du?
164 cm lång
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
"this is it"
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
"hahaha, okej :)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
båda, haha :D
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
dom är inte gifta, men bor tsmns
9. När såg du senast din mamma?
1 timme sen typ
10. Icke godkänt i något ämne?
Nopp
11. Mvg i något?
inte än ;)
12. När vaknade du idag?
10.20 typ -.-'
13. Vilken är din favoritplats?
typ sängen ;o
14. Vilken plats föredrar du minst?
ehm jaru, skolan på tisdagar & fredagar
15.Vart tror du att du befinner dig om tio år?
inte här iafl hoppas jag!
16. Hur stor är din säng?
90
17. Vad sover du i?
hihi
18. Hur många kuddar har du i sängen?
4 :D
19. Var har du bott/bor?
Karlstad, tack
20. Tycker du om kinamat?
jajjamensan
21. Tycker du om kaffe?
usch nej
22. Vad dricker du helst till frukost?
 helst ingenting, men juice kanske
23. Kan du spela poker?
Ahrå
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
faktiskt ;)
25. Vill du ha barn?
Jorå, 1 eller 2 ska jag lyckas skapa
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & spanska :)
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng?

Hav såklart
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och skor
30. Äger du dyrbara smycken
beror på vad man ser som dyrt
31. Kan du rulla med tungan?
jaa (a)
32. Vem är den roligaste människan du känner?
ehm, haha. Johanna & Eveline det finns inget stopp!
33. Vad har du för ringsignal?
ljudlös, så vibrator
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej det tror jag väl inte?
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
öhm, en penna
36. Kan du byta olja på bilen?
Typ nej, eller har ju inte provat
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Ondskan
38. Dansar du i bilen?
om det är en bra låt så ;d
39. När var du i kyrkan senast?
öhm, när min kusin gifte sig tror jag
40. Hur många hål har du i öronen?
ett i varje
41. Har du någon piercing?
Öronen
42. Har du någon tatuering?
nixx
44. Röka eller snusa?
äckigt, inget!
45. Har du pojkvän/flickvän?
Nej
46. Vad är ditt mobil nummer?
070.......
47. Vad ska du göra ikväll?
sova tänkte jag mig, någon som har funderingar på det?
48. Har du några syskon?
syster & storebror
49. Vad gör du nu?
svarar på den här sista frågan och lyssnar på Chis Brown :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0