Älskade vän...

Gooooooooooooooood, flugor..  Det mest HATADE djuret i historien!!!!

Får snart fetaste psykbrytet....

Men ialafall.. Detta inlägger går främst till mig älskade vän SOFIA!!!!

Jag kommer antagligen fälla en tår när jag skriver detta. Ni andra kommer tro (eller ni gör det kanske redan?) att jag är helt störd. Att jag ja..  inte är helt frisk..

Men jag kan inte beskriva hur mycket jag uppskattar dig! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men antagligen för många?! Om det kan bli för många? Men jag kan inte beskriva i ord tror jag hur mycket som jag älskar dig ( ni andra, SOM VÄN!, hon vet att jag inte är leb). 
Du får stå ut med mina sms som kommer, när jag säger att jag är arg, besviken, sur ledsen, glad, lycklig, överlycklig eller bara undrar hur du mår?!

Men så har tanken slagit mig, du är 50 mil ifrån mig. Jag är 50 mil ifrån dig...  Du bor i Malmö. Jag bor i Karlstad...  Jag låter flummig känner jag...  Men jag ville typ ha sagt att. Jag vet att du ALLTID finns där för mig, trots att du är långt ifrån mig. Du säger att du orkar med mig... 
Jag kommer ALLTID att orka med dig, alltid. Jag kommer även ALLTID att finnas här för dig... 

Nuu, vet du det. Om du inte redan visste det...  Jag finns på mobilen onsdag & torsdag när jag inte är hemma. Bara att skicka ett sms!

Jag åker ju bort, ingen bloggning från mig onsdag & torsdag...  Men Hanna, du får hålla igång min dator om du vill. Annars blir den så seg...  hahahhahha

Big love hug!!!!!
//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0