annorlunda

idag hittade jag en annorlunda lista, ta den vettja och gör den! :)
bara så ni vet så skriver jag efternamnets första bokstav xp




nummer 5
Vad heter han/hon? Anders B
Är personen snäll? Jora !
När träffade du personen senast? 1 vecka sedan kanske
Har du varit hemma hos personen? jaa
Vad tycker han/hon om att göra?  inte en aning, en kompis pappa så :D

nummer 8
Vad heter person nummer 8?  Andreas N
Hur känner du honom/henne? Samma dagis & skola
Vad gillar personen att göra? va med kompisar x)
Har du varit med person nummer 8 någon gång? nja, inte själv men :P

nummer 11
Vad heter person nummer 11? Cissi B
Är personen snäll? oja!
Saknar du henne/honom? ja :(
När träffades ni sist? 2/3 veckor sedan
Vad brukar ni göra? hon var min förra mentor :P

nummer 23
Vad heter personen? Hanna K
När träffades ni första gången? oj, när vi var typ 1 år kanske?
Har personen några syskon? jajjamensan
Har du varit hemma hos nummer 23? oja!
Sportar nummer 23? Jag tror inte det

nummer 27
Vad heter person nummer 27? Henrik G
Hur lång är person nummer 27? vet inte, 190 kanske ?
När brukar ni träffas? i skolan varje dag
Vad har hon/han får hårfärg? Blond

nummer 33
Vad heter personen? Johanna F
Hur känner ni varandra? vi har gått på samma dagis och har gått i samma klass & gör fortfarande :)
Är han/hon snäll? oja!
Har personen några djur? nej

nummer 39
Vem är nummer 39? Kerstin T (min mentor)
Är han/hon en bejb? bejb vet jag inte x)
När träffades ni sist? idag
Har personen några syskon? dt tror jag

nummer 47
Vad heter han/hon? Marcus E
Vart bor personen? I Västerås nu
Hur gammal är personen? 22 om jag inte minns fel
Älskar du henne/honom? är som ett syskon


nummer 51
Vad heter personen? Marie-Louise N
När träffades ni första gången? oj, 7 år sedan kanske ?
Har personen några syskon? japp
Har du varit hemma hos nummer 23? jo, den frågan var ju förut?
Sportar nummer 51? japp, egen häst


nummer 62
Vad heter person nummer 62?  Tina W
Hur känner du honom/henne? samma klass sen 0an
Vad gillar personen att göra? olika, vänner, pojkän & dans
Har du varit med person nummer 8 någon gång?  vf kommer samma frågor?


nummer 70
Vad heter han/hon? (vi börjar om från början nu) , Alexandra E
Är personen snäll? Ja
När träffade du personen senast? igår ;p
Har du varit hemma hos personen? jaa!
Vad har hon/han får hårfärg? Brun
Har du varit med person nummer 66 någon gång? nej


nummer 100
Vad heter person nummer 100? Jimmy J
Är personen snäll? ibland
Saknar du henne/honom? nej xp
När träffades ni sist? idag
Vad brukar ni göra? vara i skolan x)

nummer 108
Vad heter han/hon? Kristoffer
Är personen snäll? Jaaa!! :)
När träffade du personen senast? förut
Har du varit hemma hos personen? nix

nummer 110
Vad heter han/hon? Lisa J
Vart bor personen? Karlstad
Hur gammal är personen? 15 ;d
Älskar du henne/honom? som vän är hon underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0