Blandade känslor..

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta denna kvällen?

Det är faktikst delade känslor... Rasmus gick tyvärr inte vidare, Erika & Rabih gick vidare..  Men jag tror inte att Rasmus söker nästa år, att man ska behöva vänta ett år till...  Han snubblar alltid på målsnöret. sjukt störande..

Jag har ialafall kortare naglar efter denna kvällen. hahah ..

Annars så har kvällen varit toppen.. Allt har lixom bara rullat på, men tankarna finns fortfaranda där, tyvärr!!! Men vad ska man göra åt det lixom?

Jag vet inte vad jag ska säga..  Ska nog leta upp en liten tråkig lista tror jag....  Som ni får ta sen och göra NI OXÅ!!!

//Elin♥


babe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0