Del 1

Nu har jag kollat lite på bubbleroom...  Jag kan ju säga att jag inte orkar lägga upp allt sammtidigt, så jag har delat upp det i 3 delar :)

Förut när jag sa att tele2 smsade.. Det va Hanna som skickade ett sms.. haha =)
Jag har fixat i min bildmapp på datorn oxå, så det är mappar för olika bilder. Mycket lättare att hitta om jag tex. ska lägga upp nån bild här...  

 
Hur söt?! Från odd molly...  Kanske att jag är kär?!


dom här tycker jag också är söta. Ska köpa en i sommar hade jag tänkt. Men en som är kort :)


vi kör på sött nu känner jag... Men erkänn att denna va lite söt? Men jag skulla nog inte kunna ha den..


dessa från frank dandy fastade jag också för... haha ... Typiskt mig..

Jag gillar den högst upp från Odd molly mest!! :)

Nu ska jag gå och göra nåt.. Del 2 kommer upp om en liten stund :)  Alla kläder kommer från Bubbleroom

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, fina kläder :)

2009-10-10 @ 13:36:12
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0