Del 3

Tyvärr kan jag inte fixa dom sista bilderna från bubbleroom, men ni får helt enkelt gå in där och kolla på jeansen, tjejer!! För det finns faktikst en hel del där nu! Bubbleroom har varit lite B tycker jag, men nu har dom verkligen skärpt till sig!!!

Men jag va inne på topshop & asos... Där hade dom också lite!!! Så se och njut!! Har sparat det bästa till sist, inser jag nu!!!


hur söt är inte den?! Tror att den är från asos...


hahaha. :)

 
Top shop!!


top shop även här. Denna är helsvart på baksidan av tröjan..


sen dom här snygga jeansen från H&M...  Hjälp säger jag bara, har kollat på dom ett tag. Men aldrig sett fickorna.. Det är ju typ det viktigaste på hela jeansen.. Jag gillar låga fickor. Men jag överväger att köpa dom här.. Ska in till stan nån dag och kolla efter dom!!!  För jag vet inte om jag vågar köpa på internet, hahah..  Gjort det misstaget med jeans en annan gång!

//Elin♥
Jag gör listan som Hanna har gjort, sen!!!  :) Puss på er! Jag ska återgå till mina sms... (a)

Kommentarer
Postat av: A.F - The city of Angels

JUSt jävlar :O

2009-10-10 @ 16:39:35
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F - The city of Angels

jasså :O

2009-10-10 @ 17:22:29
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0