Det är inte bara prov som räknas, sure!!!!

Jag kom ju på nu att vi har orientering imorgon på morgonen!!! Hör på det, FÖRSTA lektionen så tvingar dom oss att springa runt och leta efter äckliga kontroller. Det är ju sjukligt kallt på morgonen, antingen så vill dom att vi ska dö eller så vill dom bara plåga oss?

Jag tror på det sistnämnda.... FAN va jobbigt, jag orkar inte..

Jag har ganska ont i huvudet också, funderar på att ta en liten tablett? Alvedon, dock kommer jag bli ännu tröttare än vad jag redan är.
En kompis sa att det nog är stress, det va smart sagt. För det hade jag inte tänkt på innan faktikst. Sen så sa han också att det kan vara kylan, visst. Jag fick ont i huvudet när jag gick till bussen imorse. Men det har gjort ont typ hela dagen och det gjorde ont igår också.

Jag tycker att lärarna kan slänga sig i väggen när dom ger ut så jävla mycket läxor & sån skit sammtidigt... Dom sitter och klagar över att dom har massa omdömmen att skriva. Det har dom 2 gånger varje läseår!!! Sen sätter dom betyg, och eftersom "betygen inte bara sätts efter proven".. Då undrar jag varför alla lärare ska ha prov 2 eller 1 vecka innan betygen ska sättas?
Kan dom inte ha proven i mitten av terminen, eller prata ihop sig så att alla prov inte ligger sammtidigt..

För ska dom klaga på det där så kan dom ju tänka sig hur det är för oss när ALLT kommer sammtidigt nästan hela tiden..  Det är i skolan som man ska göra arbetet, inte hemma!!!!

Jag va tvungen att avreaggera mig lite...  Ibalnd undrar jag vad vissa tänker med. Har ganska många fula ord på lager som ligger och väntar på att komma ut!!! Men en del av mig säger NEJ!. medans en annan säger, SÄG!!!

//Elin♥


have fun! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0