Ett nytt beslut...

Hejsan på er allihopa.... 

Nu sitter jag här, borde skriva as fort för att hinna ner & duscha sen se på idol... Sen efter det plugga, som vanligt...  efter det så borde jag kanske sova?
Inatt vaknade jag typ halv 3 första gången och trodde att klockan va halv 6, det va underbart, efter det så vaknade jag typ 4 ggr till. Men jag gillar det... Sen älskar jag glass...

Annars så har det inte hänt så mycket kul idag, jag spelade jättefint på musiken... Hade ont i huvudet som jag vet inte vad på halva svenskan, på engelskan & idrotten... Stressad eller vad?

När vi kom hem så drog vi till stallet, va där. Red en liten stund på ridbanan, hade en förjävla jobbig häst idag. Hon va fruktansvärt stirrig och skulle kolla på allt bredvid ribanan. Hatar hästar ibalnd.. Menmen..

En kompis visade en mobil som han ska ha(?)..  Jag har aldrig riktigt tittat på den sådär så att jag verkligen tittar vad som är spec med just den telefonen. Men den är faktikst riktigt bra. Ganska lik den som jag har HAFT!!! Saknar fan att bara kunna skicka iväg ett sms...  Underbart!

Nu ska jag dra ner och duscha, fort som fan..  Vi hörs sen!
//Elin♥


finns i färgerna röd & silver också..  Ska ha svart eller röd...  :)
Ett nytt beslut att fatta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

elle hur ;)

2009-10-01 @ 19:47:21
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut! ;)

2009-10-01 @ 20:16:28
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Becky

re: haha, nej inte särsilt :p

2009-10-01 @ 20:50:50
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0