extra glad & m&m´s

Hejsan på er!

Jag har hunnit med ganska mycket på den lilla tiden jag har varit ifrån sängen...

Eller jag har hunnit äta frukost, läsa en tidning, byta sim-kort i mobilen och sartat datorn...  Nu sitter jag och skriver detta...  Aktivt!

Idag har jag ingenting planerat, vad jag vet ialafall. Just nu så ligger mobilen och får massa sms från tele2 tror jag...  Grymt störande. haha...

Jag måste säga att vi fick en kommentar för några dagar sen av en tjej. Hon skrev att hon hade läst bloggen ett tag och att hon gillar den...  Sen undrade hon om hon fick länka den i sin blogg?!
Gissa om jag blev glad? Det är såna kommentarer som gör en lite extra glad, hon gjorde minst sagt min dag i torsdags (om jag minns rätt). Till er andra, om ni vill länka bloggen så går det bra, och ni behöver inte fråga!
Det va lite gulligt av henne tycker jag ialafall!! :)

Sen har jag fått ett "nytt" beroende. Eller vad man ska kalla det. Ni vet såna där m&m godisar? haha. Men dom med nötter i.. Herregud, thank god!!!

lovely, nu ska jag ialafall kolla lite nätshopping hade jag tänkt!

//Elin♥




haha, ja ni fattar grejen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0