finn fel...

Hej!

Nu är vi båda hemma, efter en lång dag...  Jag har varit på prao och hos en kompis..  Hanna va på utv.samtal...

Sen så va vi i stallet...  Det gick sjukt jävla bra för mig faktikst på slutet..  Det ger en en energi-kick!!! :)
Annars så har det inte hänt så mycket kul faktikst..

Min dag, har bestått till halva delen av att försöka förstå små ungar...  Andra delen till att få mitt här flätat & bråkat med äldre barn. Eller vi hade det faktikst helt ok...  Men dom utnyttjade mitt namn lite...  Eliiin, hur gamal äääääär duu? hahah a. söta...

Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra. Funderar på att kolla lite bloggar och svara på kommentarer.. 

Det låter bra..  Vi hörs sen!
//Elin♥


finn ett fel...  eller 2...


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

hoppas det blir helt bra snart då :)

jodå, bara bra här :)

haha, jag hittar inga fel?

2009-10-19 @ 20:48:06
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0