for you

Eftersom vi inte har uppdaterat så flitigt idag så kör vi väl på en lista, det gillar ni väl?
gillar ni inte listor så säg till för då är det jävligt ovärt att göra dom!



OM DIG  

Namn - Hanna

Bor - Karlstad

Syskon - 2

Ålder -  15

Född -  10/5 1994

Ögonfärg -  typ gröna ;d

Längd -  runt 164 skulle jag gissa på :)

Sko storlek - 38

Höger eller vänsterhänt - Höger som fan

Stjärntecken - oxe

Hårfärg - typ ljusbrun med ljusa slingor

Dagens:

Låt -  alla M.J låtar!

Kläder - tights & tunika

Mat - lunch

Köp
- nagellack

Göra sen -  kolla bdb



SVARA ÄRLIGT:


Tycker du om att plocka svamp -  hur tråkigt som helst!

Tycker du om godis - inga fel alls

Hur många gånger i veckan äter du godis -  1 eller 2 ibland, ibland aldrig

Äter du oftast nyttig mat - oftast ja

Du ger mycket komplimanger till andra - jarå

Är du nöjd med ditt förnamn - har svårt att tänka mig attg jag skulle heta någonting annat xp

Du tycker att du själv är smart - ibland tänker man inte innan man gör vissa saker men annars nja x)

Vad är det sämsta hos dig - vet inte hur jag ska beskriva det?

Vad är det bästa hos dig - att jag är ganska omtänksam ;d

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - pass, vill inte veta

Du tycker om att vara med det andra könet - bäst

Känner du dina grannar?  jorå!

Är du en Björn Borg-fjortis ?  nee,

Gillar du skolan - nja,

Har du någon gång skolkat - jaaa

Spelar du något instrument - kan spela men ingenting jag gör på fritiden ;d

Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, smining & ridning

har du några tatueringar - nixxx

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ganska ofta

Tycker du om djur - jaa!


 BRUKAR DU...

Sova - ja ibland på natten

Ta mediciner du inte borde ta - neejj!

Klä dig i svart - jappp

Lita på folk - på mina närmsta, ja!

Drömma mardrömmar -  nixx

Gå i skolan - jo men 5 dagar i veckan

Gå i kyrkan - nej !!!

Ljuga -  nix,

HAR DU...

För många vänner? - vänner är bra

Skadat någon? - fysiskt? nej

Färgat håret - jaa

Några piercnings - bara öronen

Några tatueringar - no

Egen dator - jappp

Gjort bort dig rejält? - inte som jag kan komma på nu, haha x)


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. ja jag tycker att det ser läskigt ut :P

2009-10-28 @ 22:42:03
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha jaa det händer ofta, bad hairday :)

2009-10-28 @ 22:43:35
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jo jag har hört likadant. Men den var väl inte riktigt som alla andra filmer..Den var inte så ytlig om du förstår vad jag menar?(a)

Jag rekommenderar verkligen den :)

2009-10-28 @ 22:43:37
URL: http://jhnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0