går det?

Hjälp.. Jag är så sjukt jävulskt (?) trött..


Men jag ska inte sova. Jag ska se ett program på svt play först. Nåt om ngra killar från Malmö tror jag..  Som typ är as bra på fotboll och får träffa Zlatan och sånt där..  Dom ska alltså hitta en ny Zlatan, om jag har fattar grejen?

Dock undrar jag om det går att hitta en ny Zlatan? Av egna erfarenheter så tror jag inte att det är många som får en hel arena att ställa sig upp när en person går ut på en fotbollsplan.. Det är helt sjukt!

Men jag ska se på det. Jag vet även att dom är födda 94 nästan hela högen. hehhe...  Kanske ser jag nån snygging där? Sa jag förresten att jag har kille?

Vi hörs imorgon, hjälp. Det är ju måndag då. hehe..  LOV BEJBS!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Så går ju bra att formulera sig, en del tycker inte om smörgåar bara :D

2009-10-26 @ 10:31:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0