går inte att beskriva

Hej!


Som Hanna skrev i sitt inlägg mådde jag inte bra igår!!!

Jag fick en basketboll i ansiktet på idrotten. Runt 9 på morgonen, det gjorde såklart ont. Jag tänkte inte så mycket mer på det, men efter typ 5 min så började huvudet göra svin ont! Det går inte ritkigt att beskriva smärtan, för det gör så jävla ont...
Hade ont hela dagen igår, mina kompisar sa bara: men det gör väl inte så ont?
Men vi kan ju byta sa jag då... 
Jag hade ont imorse när jag vaknade också, så det kändes inte så värt att gå till skolan då, om man ska sitta och ha ont. Jag sova i nån timme förut, det blev bättre. Men när man har rört på sig lite så gör det ont igen. Verkligen jobbigt..
Inte så bra att sitta vid datorn då men, tänkte så att ni får veta!

Vi ska till stallet sen, jag ska väl inte göra nåt som är för ansträngande.  Men nu ska jag fortsätta att se på tv och svara på era gulliga kommentarer!!!!!

//Elin♥


oldpic


Kommentarer
Postat av: Simone

Så vacker! :)



SV: Lite godis har ju inte skadat ;)

2009-10-15 @ 15:00:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sofia

naw puttinutti :* tihih <3

2009-10-15 @ 17:44:02
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Shit, en basketboll i huvet är nog inte allt för skönt.. ja hade börjat grina for sure.. :P

hoppas det går över snart iaf :)



Svar; haha nesch, hatar snö :P

2009-10-15 @ 18:40:12
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0