glass,glass,glass....

haha, ni kommer tro att jag har nåt allvarligt fel i hjärnan när jag skriver detta inlägget...

Men är det nåt som man underskattar i sverige så är det glass. Har ni nån gång tänkt på hur gott det egentligen är med glass? Om ni inte har gjort det, GÖR det! hahah...

Jag fick för mig att äta lite glass idag oxå. Alltså den som kom på glassen, eller uppfann den eller vad man ska säga...  Den ska få en fet kram av mig. hahah..  Den lever väl inte, men ni fattar :D?

Sen så kan ju nästan säga att glass förrändrade mig lite i somras, hehe. Men hur den förrändrade mig får ni gissa er till. hahahha!

Ciao
//Elin♥


okej, jag kan erkänna.. chokladglass är inte så jävla rockigt...

Kommentarer
Postat av: hejannw

lite jag med ;p

2009-10-31 @ 23:22:12
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0