home

Jag har varit hemma idag för när jag har mycket i skolan och sånt så får jag lätt ont i huvudet. Denna gången var det ingen migrän vilket jag är mycket glad över men ni kanske vet sån där jobbig irriterande huvudvärk så man inte kan koncentrera sig. jobbigt.
Har iafl varit i stallet idag, rensade hjärnan x10 vill jag lova. Så skönt väder idag oxå, lite småkallt men i solen är det underbart. Var nästan bättre att vara i stallet själv idag. Så mysigt.

Har inte svarat på era kommentarer idag heller, överlåter det jobbet till Elin. Har inte orkat idag.

Ikväll är det idol, ska in på tv4.se nu och checka läget.
Fick reda via sms av sötasta Alexandra att jag blev godkänd på matte&no'n en sten från hjärtat föll. Var orolig för dom proven. Nu satsar vi på spanskan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0