Inte ett ord!!!

Jag såg nyss på den där dokumentärserien (långt ord!) Inlåst, som tv4 har...

Blev lite förvånad när jag såg den faktiskt, tycker att ni ska se den ialafall.... Den va bra faktiskt, jag tänkte på ngra som jag själv känner som man tänker på om dom kanske skulle ha varit med där istället?

Tror nog att det skulle behövas, men dom är inte riktigt som dom på programet är..

Hanna är ute och går med hunden, jag ska dra ut runt kl. 18 tror jag...  Dock ingen lång promenad, för det regnar ganska så friskt här...  Nån mer som har regn?

Det är nu som jag längtar tillbaka till sommaren, ialafall dom 3 första veckorna. När man klagade över hur varmt det va. Sen så klagade man över att det inte va sol. Men nästa år ska jag inte klaga ett litet ord över solen, inte ett endaste litet ord! Skulle kunna döda för att ha sol!!!
Tänk dom som bor i England/Storbritanien, det är ju typ regn & molnigt hela tiden där....  Stackare...
Dom i Afrika vill väl ha regn säkert?

Nu ska jag hitta på nåt kul... Ciao!
//Elin♥


oldpic!!!!!!!!!!
ska nog se på "Efterlyst", tror att det va ett program från Karlstad med denna veckan, jag ska se det på tv3play..


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA visst :D

2009-10-03 @ 16:14:05
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0