Inte så vettigt...

Mjoo, nu va det ett tag sen.. 

Jag tycker ändå att jag har varit ganska duktig på att uppdatera idag. Ellerhur?

Har inte gjort så mycket ikväll, smsat.. Man inser att man utnyttjar GRATIS sms..  eller så tar jag bara igen den tiden som jag har missat.. Då har jag väääldigt många sms att skicka.. hehe ..

Jag har verkligen ingenting att skriva om...

Kanske ser ni på fotboll? Sverige vs Danmark.. Jag ser inte men jag hör... Det lilla som jag såg va att domaren sög ganska så hårt....

Över till nåt annat, jag har ångest över att skolan börjar snart igen. Rättare sagt på måndag. Yngvesdanskurs denna veckan. Fyyyy så jag inte gillar det!!! Jag hatar det rent ut sagt!

Nu hör jag att danmark gjorde 1-0-... Inte så rättvist kanske... Men jaja...

Nu ska jag göra nåt. Vi hörs sen!
//Elin♥


hur mysiga ser inte dom här ut att vara ? :) (a)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; haha ja fast egentligen inte.. men sånt där e så jobbigt :P haha!



lyx det ju :D hade fått det ja med om ja hade fått studiebidrag o lån :)

2009-10-10 @ 23:47:41
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Haha ja precis ;) som du säger, man får vara glad för det lilla ;)



lite lat? haha, ja är skitlat ^^ men framförallt så hatar ja krångliga grejer, o det mesta är ju krångligt så... :P

2009-10-11 @ 00:14:13
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Haha förresten, yngve är ju iskall :D

2009-10-11 @ 00:15:37
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0