inte sämre jag inte

jag tänker fan inte vara sämre jag inte, nu jävlar får ni jämföra hur vi tycker eller hur våra liv ser ut.
do it ;).
jag lyssnar på Rabih medans jag gör detta, varför gör inte ni det samma ?



1. Är du singel? jorå men det är jag :)
2. Är du lycklig? så in åt helvete, längesen jag var så lycklig faktiskt (y)
3. Är du uttråkad? ganska
4. Är du italienare? no!
5. Är du gravid? nixpix, så kul ska vi inte ha det ;o
6. Är du full? på vatten då eller ? :s
7. Är du en cooling? nej X)
8. Är du från Irland? Sweden biatch
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom är inte gifta ^^

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? lätt, annars måste man gå förbi en gång till ju ;o
2. Har du nånsin blivit sårad? det har nog alla, även jag
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? jo senast igår faktiskt ;p
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? :$
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?  slängkyss räknas det? isfl, ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? som jag har fått veta? faktiskt ;o
7. Är du kär? nja, möjligtvis förälskad om man måste välja 
8. Vill du gifta dig i framtiden? hittar jag han så vf inte ?

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? kärlek = lust
2. Hår eller ögon? ögon, helst bruna :o
3. Katt eller hund? DOG
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner, tack
5. TV eller Internet? internet, vilken fråga :o
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola, lätt
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på sällskapet ?
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? jobbig fråga tror jag, men mobil då ! 

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har nog aldrig försökt tror jag
2. Brutit ett ben? inte det heller nej
3. Gjort nåt du ångrar? jag ångrar det så in åt helvete
4. Hoppat Bungee Jump?  vill göra
5. Ljugit för någon du tycker om? gå till fråga 3 så hittar du svaret
6. Ätit en hel tårta? tårta är nice, men nej
7. Gjort bort dig offentligt? har jag säkert :|
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej, men har blivigt det. hemskt, varför liksom :s
9. Gråtit när ett husdjur dog? hm, ne  
10. Velat försvinna? några gånger ;p

skit
Vad såg du på tv sist? öhm, The Hills igår x)
Vems blogg läste du sist? Denna underbara blogg, snyggaste klädstilen. kär i den typ ;o
Vad åt du sist? hm, mat
Vem pratade du med sist? mum
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? Dennis
Vad läste du för bok sist? Ondskan
Vem pussade du sist? Sluggo, ni vet hunden? nejdå men mitt x :P
Vem kramde du sist? Alexandra
Vem bjöd du sist på för något? Eveline :)
Vad köpte du sist? underkläder, hemskt ;o



för i helvete, Elin tog bort sitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0