jag kan oxå, faktikst!

Det är inte bara Hanna som ska göra den där listan...  Jag lovar också att vara helt ärlig!!! HELT ärlig, jag looooovar!!!! :D

HAR DU NÅGONSIN...

 Hoppat studsmatta: japp :D
 Ätit fiskbullar: ja, och jag gör det hest inte!
 Tagit kort på dig själv: jaaa. Dom enda bilderna man blir bra på..
 Skrattat så du börjat gråta: jaa, som fan! xD
Skolkat mer än tre skoldagar i rad: nej, faktikst inte!
 Sovit mer än tio personer i ett tält: nejj
 Badat mitt i natten: inte det heller :)
 Åkt berg o dalbana och spytt efter det: inte jag inte, herregud..
 Spytt för att du varit full: nepp (:
 Trillat när du åkt skidor: jaa, men skidor är inga fel!!
Gråtit till en bok: mm..
 Varit rädd för tomten: tror inte det..
 Fått IG: Blivit underkänd på ett läxförhör i 7an.. hahaha
  Ätit deg tills du spytt: neeej :S
 Lagat en misslyckad middag: japp, jag lyckas aldrig med att laga mat. 
 Har du sjungit karaoke: japp!
 Fastnat med tungan i en lycktstolpe: nej, hahha.

FAVORIT...


Band/artist: Alltså, det är olika. Men Jordin Sparks, Darin, Leona Lewis. etc.
Mat: jag vet inte... :)
Dryck: colalight!  hmm. vet inte =)
Känsla: känsan man har ibland när allt känns så jävla rätt!
Lukt: lukten av han
Årstid: Sommar, tror jag... Vintern är ju bra för det är jul & man kan åka skidor.. Våren bra för jag fyller år (a)
Dag: Fredag!!!
Lärare: Mattias! Jonas oxå. fast har inte han längre :(
Glass: mohahha! Glass är gott, i nästan alla former!!!
Godis: hmm.M&M´s
Alkoholdryck: Cider
Cigarett: jaru.. Jag har ingen favorit där =). hahahh
Snus: bara såna som inte vet vad dom ska göra som snusar.. nolife
Klädaffär: h&m, mq, gina, etc!!!
Bok: "det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Kändis: har inte tänkt på det faktikst :D
tröja: en från gina som man kan ha till ALLT, sen en från bikbok
Plats/ställe: med den/dom jag älskar mest, på en vit strand!!!

JUST NU...

Humör: förväntansfull! :) haha
klädsel: leggings & tunika!
Frisyr: uppsatt i en klämma
Sysselsättning: bloggen, sms & musik... (om man kan sysselsätta sig med musik?) 
Plats: vid datorn..
Väder: sunshine!

VAD...

Älskar du? mina nära&kära, klyshigt (?) men sant..
Hatar du? dom som inte behandar alla likadant... (orättvisor?)
Har du gjort idag? inte allt för mycket..
Vill du göra när du blir stor? vet inte, reseledare (vore grymt kul!) sen  vet jag inte...
Vill du göra nu? hmm. ha ett sms kankse, som hanna?! Resa bort!!! :D
Behöver du göra nu? slänga ett äpple..
 Skall du göra imorn? ingenting!!!! UNDERBART!

SENASTE GÅNGEN...

 Du snusade: jag har ett liv, som vissa andra inte har!
Du färgade håret: för längesen! December!!!
Du grät: det va nog 2 veckor sen. Om man inte ska ta glädjetårar?!
Du tränade: för kanske, ngra dagar sen.
 Du solade solarium: det va ett tag sen det du!
Du skällde på någon: Igår =)
Du var utomlands: det är också för länge sen.. 3½ år sen?! inte riktigt 4...
Du duschade: i torsdags!
Du åkte buss: yesterday
Du åkte taxi: i mars... :D
Du åkte tåg: i augusti
Du smsade någon: 15 min sen...
Du ringde någon: igår
Du kramades med någon: igår, jävlar va saker jag gjorde igår..

VEM...

 Älskar du mest? Sofia som bästa vän...  Sen ngra andra som mina verkligen BRA vänner!
Hatar du mest? Hänger inte ut personen i fråga här!
Är din bästa vän? Sofia, lätt...  Man ska kunna berätta allt för en bäst vän va?!
Är ditt favorit syskon? Har ingen favorit av dom.. Dom är väl bra på olika sätt!
Är falskaste människan? Hänger fortfarande inte ut enstaka personer här..
Vill du träffa i verkligheten? SOFIA!!!! haha :D
Vill du ha hos dig nu? Min nalle!!! :) hahah ..
Litar du mest på? Sofia, här också...  hahah
Pratade du med på msn sist? det va nog Kristoffer...
Hur mycket är klockan när detta test är slut: 17.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0