jag vill

Jag sa ju förut att jag skulle tänka på lite önskningar...

Jag tror inte att jag hade tänkt att svara: att jag, familjen & mina vänner ska vara friska. Såklart jag hoppas det..

men jag tänkte mer lixom bara vad jag vill...

Dels så vill jag resa, såååå mkt vill jag resa... Jag ska åka nån stans med Sofia och nån stans med Krille...   Drömmar, drömmar...  Men drömmar har man för att man ska kunna uppfylla dom! ellerhur?

Sen nåt som jag alltid ha velat haft är en sångröst, som låter bra.. hahah ...  Jag skulle kapa en hand för att få en röst som tex. Erika i idol eller Marie Picasso....  Men alla kan ju inte få dom rösterna och det är kanske tur?

Nu om en timme typ, så ska vi till några som inte bor långt här ifrån och glo på lite hockey..  En kompis frågade om vi skulle gå idag. Men jag orkade inte.. Det får helt enkelt bli en annan dag... 

Jaa..  så är det men nu ska jag sätta på mig kläder så att ingen blir rädd för mig. För det finns en risk att bli det just nu....

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0