Jämför...

Jag ska försöka mig på denna listan igen. Får se om blogg.se vill hålla på och dampa sig igen kanske?

ja ja. Here we go..

1. Är du singel? jo, men det skulle vara kul att veta om jag är va? hehe
2. Är du lycklig? ja men kanske...Det går upp & ner..
3. Är du uttråkad? väldigt faktikst... Logga in på msn människor!!!!
4. Är du italienare? haha, nooo :D
5. Är du gravid? nejnej, inte jag inte!
6. Är du full? inte alls faktikst :)
7. Är du en cooling? om det är nån som är cool så är det Jag...
8. Är du från Irland? Nej?!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom är inte gifta  :)

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, blir man kär efter andra ögonkastet eller?!
2. Har du nånsin blivit sårad? japp...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? jaaa. För många gånger och för mycket!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? mjo, jag har ju gjort det..
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?  spelar det nån roll?
6. Har du haft en hemlig beundrare? brukar inte fråga andra om dom beundrar mig?!
7. Är du kär? vem vet?! (jag vet!!)
8. Vill du gifta dig i framtiden? japp...

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? kärlek...
2. Hår eller ögon? ögon, bruna eller gröna. Men blåa är inte fel det heller. Men då måste håret vara brunt... Håret är också viktigt förresten..
3. Katt eller hund? Hund..
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner....
5. TV eller Internet? internet :)
6. Coca-cola eller Pepsi? Colalight
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på tillfälle & humör..
8. Pengar eller lycka? Lycka....
9. Dag eller natt? beror på.. Med min nalle så tar jag nog natt!<33
10. MSN eller mobil? mobil!!! men just nu har jag ingen.. Ska köpa en så fort som jag kan!!!!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hanna har inte försökt. Jag har gjort det och klarat det!! :)
2. Brutit ett ben? ett ben i foten, och det va Hannas fel!
3. Gjort nåt du ångrar? jaaa! Men saker som jag inte ångrar också!!
4. Hoppat Bungee Jump? nej, inte än :)
5. Ljugit för någon du tycker om? Ska jag vara ärlig? JA, det har jag gjort.. :) ung&dum..
6. Ätit en hel tårta? tårta är inte med på top 5...
7. Gjort bort dig offentligt? hahaha, japp!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? mjaa..
9. Gråtit när ett husdjur dog? nejjnejj..
10. Velat försvinna? Finns jag ens?  tihih :)

skit
Vad såg du på tv sist? Idol... (förväntat er nåt annat?)
Vems blogg läste du sist? Denna underbara blogg... Kika på den vettja...
Vad åt du sist? äpple.. Jag äter bara äpple :) hahahah, nejdå :)
Vem pratade du med sist? Mamma, i think...
Vem ringde du sist? Hanna..
Vem messade du sist? Sofia...
Vad läste du för bok sist? jag läser, 14 år till salu
Vem pussade du sist? jaaruu...
Vem kramde du sist? Bra fråga faktiskt.. Måste tänka.. Kommer inte fram till nåt svar...
Vem bjöd du sist på för något? Martin..
Vad köpte du sist? Nåt sött skulle jag tro..  Alltså inte godis, utan nått sött plagg^^..

Nu ska jag fråga mama när jag får en ny mobil... Sen så ska jag kolla om det är några roliga inne på msn... Sen ska jag plugga...  Sen så ska jag sova också...  Sov 5 timmar inatt. LOVELY!!!
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; haha nej verkligen inte :P det vore knas om man gjorde det :P

2009-10-05 @ 21:07:12
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0