kanske inte den snyggaste....


Jahapp, nu sitter man här. Ska helst vara i tid i sängen idag, hade jag tänkt mig...  Men jag är väldigt bra på att skjuta upp saker så vi får väl se hur det går med det!?


Annars då, jag stör mig på att tv4.se inte lägger upp idol eftersnack nu. Jag har väntat på det, och när jag väl ska se på det och söker. Då jävlar får tv4 play för sig att dampa sönder! Hur störande är inte det?!
Sen så behöver jag kanske inte säga att jag inte gjorde den där kolasåsen, hahha. Ännu en bevis på att jag sjukter upp saker, heeela tiden!
illa, illa, illa!


Nej, nu ska jag försöka att närma mig sängen tror jag. Borsta tänderna och bla bla bla.. Sen kanske skickar jag ett djävulskt sms till bror min. Nåt om att han helst inte har tagit det allt för lugnt, och att natten är lång. hahha :-)
Vilken snäll syster han har, man blir nästan rörd...

Nu känner jag att bara flummar ihop nåt och börjar bli lite oseriös. Skicka gärna en gullig kommentar så svarar jag med en som är ännu gulligare! Det är nämnligen bara jag som svarar på kommentarerna, oftast.
//Elin♥


vi avslutar dagen med, kanske inte den snyggaste bilden. Men lyckan i ögonen önskar jag att jag hade nu. För jag vet att just när denna bilden togs så va jag så sjukt lycklig....  Ta mig tillbaka kankse? (a)


Kommentarer
Postat av: veronika

s v: den som spar har säg ;)

2009-10-31 @ 09:56:24
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0