Lever bara en gång..

Jaa ni, det va ett ganska så segt program av Idol... Jag sitter och hoppas på Rasmus, han är den enda som jag vill ska gå vidare...

Men iaf..
Jag och en kompis snackade lite förut om vad som hade hänt om man hade ändrat lite på nåt som man har gjort...
Jag kom fram till att om min mobil hade dött på sommarlovet, nån gång i mitten av juli. Då hade jag varit DÖD nu! Men sammtidigt så kom jag på vilka jävla cp beslut jag gjorde då och så jävla osmart jag va då..  Men det är ju alltid lättare att vara efterklok, eller vad det heter...
Det där dumma som jag gjorde, det kunde ha förrändrat mitt liv väldigt drastikst.. Kanske hade jag inte ens suttit här och skrivit detta inlägget nu? Kanske hade jag inte ens sutitt på denna stolen ens, jag hade varit nån annan stans!!!
Jävlar så underbart och så förbannat dum man kan vara, och att man inte tänker på att man lever bara EN gång...

Nu fick jag även ett sms av en person.. Men om du läser detta nån gång så ska du veta att jag tänker på dig!! Och att jag alltid kommer att finnas här för dig!!!!

Nu ska jag inte skriva nåt mer, tänker lite på en mini version av visste du att...

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: nejnej! ERIK <3

2009-10-01 @ 21:50:49
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0