Love you!

Herregud...

Jag känner att jag inte riktigt har kommit på benen med bloggandet än..

Men det kommer väl, jag va ju borta i några dagar..  Men som jag sa, hälsan före bloggen!

(för övrigt!!!)Något som jag tror att man underskattar är sina vänner, nu menar jag inte ens vänner. Utan ens riktiga vänner, dom som betydet något. Dom som man berättar för om man känner att nåt inte är bra. Dom som vet allt & lite till om dig. Dom som skickar sms mitt i natten och undrar hur det är med dig (eller bara skickar sms?!)...

Jag måste säga att jag har underskattat mina riktiga vänner, ganksa mycket. Denna gången kan jag kanske inte skylla på min lilla "sjukdom"?...  hehe... 

Det jag vill ha sagt är; Jag typ älskar mina vänner. Speciellt vissa. Den som läser detta av mina vänner borde ta åt sig...  Den personen vet nog vem den är.. 
Jag har alltid haft ganska svårt för att verkligen berätta för andra som jag inte känner så jätte bra, saker som jag oroar mig för.. 

Men du vet nog  vem du är. Jag vill att du ska veta att jag typ älskar dig, för den du är. Från månen och tillbaka!!! Minst sagt!!! Big love hug!!

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon... Godnatt!

//Elin♥


vi fortsätter på finn minst ett fel!!!!


Kommentarer
Postat av: Simones

Har du en tandborste i munnen? :D

2009-10-19 @ 23:59:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg!

Har runt 1000

2009-10-20 @ 12:29:01
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: sofia

elin, det heter finn inga fel! du vet vad jag har sagt visst? (:

2009-10-20 @ 16:55:58
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0