Måste tipsa om...

Är det bara för mig som blogg.se går sjuuuukt långsamt? :)


Jag tänkte bara skriva lite. När jag ändå inte har nåt att skriva om..

Jag sitter här och dricker vatten, är stolt över mig själv som pluggade idag. Inte lika stolt över att jag inte va ute och sprang idag. Men skolan går före...  Som den alltid gör. vad man än gör.. Men det är en bra grej att skylla på, om man inte kan göra nåt... "jag måste plugga"...  hahha ..

Jag sitter för övrigt och driver lite med en kompis. Det är väl inte det roligaste man kan driva om. Men just nu så va det lite rätt tillfälle. Skulle se hur personen i fråga reagera...  Det kan vara kul ibland.. 

Jag va tvungen att säga sanningen nu... hahahha ...

Just det...  Jag ska och vill ha en cam... Som jag har sagt...  Jag har sett ngra på elgiganten...  Nu kommer min fråga!: Vet ni/har ni nån bra cam? Jag är vääääldigt tacksam för svar!!  Där fick jag till något vettigt i detta inlägget!!!
Hmm...  Annars kan jag ju tipsa om Jordin Sparks album, Battlefield... Tror jag att det heter ialafall.. Jag har ett par låtar som jag tycker är riktigt bra!!

Men detta blir sista inlägget FRÅN MIG!!! denna kvällen. Uppdaterar imorgon runt kl.18.00... Ska till stallet därför blir det lite senare. Förhoppningsvis är blogg.se i sin gamla vanliga form då. Om inte bättre?!
//Elin♥


det är kallt...  hehe ....


Kommentarer
Postat av: Simone

Där hade jag gärna vart nu ;D

2009-10-13 @ 08:38:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0