så jag får nåt att skriva om!!!

Jag känner mig väldigt trött just nu. Ska snart sova, men ska göra en lista först...  Sen ska jag ta tag med bloggandet i helgen tror jag....  Vi får väl se hur det går!!!

Ni kan ju skriva en kommentar om ni vill att jag ska skriva en rad eller två (alltså skriva om just din/eran blogg) om din eller eran blogg om ni är fler än en som har bloggen...   Så att jag har nåt kul att skriva om!!!

Men nu blir det lista, den som Hanna gjorde för nån dag sen!


1) En snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
Jag skulle inte svara, skulle nog gå där ifrån...

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
måste nog ha varit glaset, jag drack ju vatten för ett tag sen...

3) I ditt senaste sms står det?
säkert nåt privat....  hehe ...

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Save me

5) Var är din pojk/flickvän  just nu?
Inte här ialafall...

6) Välj ett ärr på din kropp?
dom som jag har på foten...  hehe...

7) Vilka är dina favoritfärger?
svart, vit och ljusrosa.. (samma som hanna)

8) Vilka i ditt liv litar du på?
ett fåtal...

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
hmm.. Felicia kanske... eller kanske, Moa..  jag vet inte. hehe ...

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?

det beror på vem som säger det...  Är det nån som jag tkr om så skulle jag nog säga att jag vill göra detsamma och att personen i fråga är söt...  Är det nån som jag bara gillar som vän så skulle jag nog säga att det va ju gulligt...  hehe

11) Hur ofta svär du?
jaa, endel..

12) Litar du på alla dina vänner?

nej, långt ifrån!

13) Tror du att allt som händer har en anledning?
nej, det finns väl ingen anledning att just jag har haft en as dålig dag?! eller?!.. nääääe!

14) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
otrohet... typ...

15) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

hahahha...  Jag själv ...

16) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
jajaa. mål måste man ha, annars klarar man ingenting...

17) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

hmm.. Sofia, Krille och nån söt person..  haha. men det va en...  jag vet inte (a)

18) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
sååååklart!!!! hehehe...

19) Var togs din profilbild?
i headern? i mitt rum...

20) Ärligt, vad tänker du på just nu?

lite allt möjligt....  men jag tänker inte berätta här... 

21) Vem känner dig bäst?
hanna svarade:Elin & Johanna
jag: ehm. Sofia skulle jag tro, om man ska ta vad folk vet OM mig.. annars vet jag inte..  :)

22) Vad är helgens planer?

ännu en gång hade jag tänkt att vila lite efter en ruskigt rolig vecka! ialafall 3 av dagarna!

23) Vad har du på dig just nu?
mjukis, linne &  tröja

24) Har du någonsin slagit ett träd?

jag gör det minst en gång varje dag...

25) Har du någonsin smugit ut ur huset?
varför ska man smyga när man kan låta mkt?!

26) Aldrig sova eller aldrig äta?
aldrig sova, man kan ju vila!

27) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
beror på...  båda två tror jag..

28) Finns du där för dina vänner?

ALLTID!

29) Gillar du att umgås med andra människor?

japp... 

30) Har du lätt att förlåta andra?

sådär....  ibland, ibalnd inte...

Nu får det vara bra..  Nästa inlägg från mig får bli imorgon nån gång..  Nu ska jag lägga mig i MIN säng och läsa en tidning och tänka lite och skicka lite sms...  Underbart faktikst... Vi hörs imorgon gullepluttar..

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

God morgon :)

2009-10-24 @ 10:16:12
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon hjärtat! Allt väl..? :)

2009-10-24 @ 11:06:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, eller hur? :D

Okej, tyckte du att det var rätt person som åkte ut? :)

2009-10-24 @ 11:30:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0