sakta men säkert frammåt!

Än har jag inte dött.....

Tänkte bara säga att jag lever och att jag har haft sjukligt ont i huvudet. I torsdgas så övervägde jag att säga till mamma,- nästa stopp sjukhuset....

hahah... Men igår blev det lite bättre, idag är det ytterligare lite bättre....  Det går sakta men säkert frammåt. Ska väl inte ansträna mig för mycket, för jag vill inte ha den där vidriga smärtan tillbaka...
Så jag kommer antagligen inte gå till stallet imorn, Hanna!!! Detta för att jag inte vill få mer ont än vad jag redan har... (onödigt att när man precis har blivit bra, upp på en häst och göra det sämre!!)

Jag har med andra ord fortfarande lite ont...  Det är som en smärta som trycker mot huvudet, lite hela tiden!!!! jobbigt..

Jaja. men nu vet ni varför jag inte har uppdaterat, men det ska bli bättre. Jag lovar. Men hälsan går före bloggen! Nu ska jag gå ifrån datorn, för annars får jag väl hjärnblödning! :O

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F

synd :O

2009-10-17 @ 13:16:30
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Becky

Hej tjejer, om du gillar kläder från till exempel Gina Tricot eller H&M ska borde du bli medlem, här bliir du medlem http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=185721



kram, jättebra blogg!

2009-10-17 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0