Skola & Shopping...

Hejsan!

Nu har vi varit hemma ett tag, jag ska snart hjälpa Hanna med nån spanska...  

Annars så har det varit en seg dag i skolan, har inte gjort så mycket. Sett på film, varit ute i skogen och orienterat.. Sen haft franska då, såklart... Det blev väl inte överdrivet mycket jobb gjort. Men lite ialafall.. 
Jag slutade ju som sagt efter det, så dår bar det av till stan...  Va där i en liten stund, men lyckades ändå slänga iväg 300 spänn. hahahha...
Det blev, läppbalsam (hello kitty), hårklämma, 2 nagellack och en mascara...  Tittade även på mobil, jag blir helt kär när jag tittar på dom.. hahah ..

Men nu ska jag säga till Hanna att jag kan hjälpa henne..
Förresten, jag gick inte och la mig tidigt som jag skrev att jag skulle göra. Jag syndade, stängde av datorn 23.00. ahhaha. Jag kan inte hjälpa att msn kan vara smått beroendeframkallande ibland... :O

När jag har hjälpt Hanna så ska jag se på svenska hollywoodfruar hade jag tänkt mig ialafall...

//Elin♥


liggervakeniminsänghelanattenochdrömmeromdig...

ska måla naglarna också. Köpte ett rosa & ett som glittrar... Gud så fint. Vilket ska jag ta? Eller ska kanske ta båda?! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0