sugarfree

sådär. nu är vi hemma och Hanna duschar...  Jag blir nästan som vanligt sist med att duscha. Förstår inte varför? jag är kanske för seg ibland?

Det gick ialafall bra i stallet, min häst va lite sur. Men ingenting jag kan göra nåt åt faktikst.

Såg att vi hade fått ngra kommentarer, jag svarar på dom lite senare. För jag tror att vi ska¨äta snart också.

En sak som jag & Hanna pratade om när vi va i stallet va det att hur man skulle klara sig utan godis?! Jag vet ju att jag gör det, då jag inte åt godis på ett helt år.. 
Jag skulle väl säga att dom tvår första veckorna va jobbigast. Alla andra åt godis runt om mig och sånt där..  Men jag klarade det. Men jag äter inte överdrivet mycket godis, så att det va kanske därför som det gick så lätt som det faktikst gjorde..

Om det är nån som äter godis varje dag så kan jag tänka mig att det kanske blir lite jobbigare!

Men nu ska jag hitta på nåt nice..  Vi hörs om ett tag!

//Elin♥ 


Kommentarer
Postat av: A.F

är stoly över mig själv :O

2009-10-25 @ 18:42:25
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: NATHALIE HJÄRTA FREDRIK

jag med :D

2009-10-25 @ 18:53:32
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0