Syskonkärlek?

Ibland kan man börja fundera på vem det är man berättar saker och ting för..

Jag har ju sagt tidigare att Sofia är den som jag verkligen berättar allt för.. Det kommer jag fortsätta...
Men jag har ju Hanna, jag har tillbringat 15 år och lite till med henne..  Ni tänker nog när ni läser bloggen att vi alltid har varit tighta?!

Saken är den att vi har olika perioder...  Ibland så bara fräser vi år varandra som 2 katter, men ibland som små änglar.. hahah ..
Nej men det jag vill ha sagt är att.. Vänner kan ju ta upp en stor del av en hjärta och man kan berätta mycket för dom.. Men den som aldrig sviker en än ju nån i ens familj...  Jag skulle ALDRIG sätta mig och snacka om sånt som jag & Sofia gör, med min mamma... Aldrig...

Varför tänker ni?! Jo, för att jag känner att jag ska kunna ha en del av mitt liv som är MITT! Hon berättar inte allt i hennes liv till mig.. Jag berättar inte allt för henne. Hon och jag är inte bästa vänner, jag vill inte ha den relationen heller..

Tillbaka till Hanna...  Om det nu skulle vara så att jag känner att jag måste beärtta nåt för nån och Sofia inte finns tillgänglig... Då berättar jag det nog för Hanna...  Kanske... beror ju på perioden... ;-)

//Elin♥


Man får inte glömma, vem det är som betyder!!!??!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0