taggad?

Jag måste säga att jag hade en mycket trevlig kväll igår faktiskt. Trevligt sällskap känner mig så lycklig med mina vänner, vi kan skoja om allt. Om varandra liksom, vi kan liksom dra elaka skämt om varandra. Alla drar om alla.
Vi dansade lite inte lika mkt som förra gången men lite, sen körde vi anden i glaset säger bara en fucking sak att det funkar faktiskt. Men man fick bara fråga frågor med positiva svar dock vågade jag inte fråga någonting för glaset rörde sig faktiskt själv och till rätt svar några gånger. Sen bara satt vi och snackade i typ 1½ timme mycket trevligt. Vi ska göra om det någon gång igen snart, ska göra det på jul iafl. TOMTEMOR HERE I COME!
Igår var jag ju en kanin, haha (a)

nu ska jag se på "ensam mamma söker" hon mamman som heter Madeleine pratar så roligt. En kompis kan verkligen härma henne :)

Ska försöka fåtag i en bild från igår hur jag såg ut, haha :)

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: det är fint med mig! ja det har jag, jätteskönt hihi :D hur är det med dig nu då? (:

2009-10-24 @ 16:06:27
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0