tjuv

japp jag tjuvade en lista från Helena som har gjort våran design faktiskt, så läs & lär!


Lovar du att vara ärlig nu? Så ärlig som möjligt!
Du heter: Hanna, tror att alla vet det?
Smeknamn: massa konstiga, typ "hannis bannanis" "hannah montana" osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till: massa olika, oftast handlar låten om samma sak
Beroende av: kärlek, haha
Vad tror folk om dig?: den frågan är ju dumt att ställa till mig, men förhoppningsvis positiv, glad & snäll :D
Vad får du oftast komplimanger för?: oj, haha. Håret tror jag. eller jag vet inte ;o
Vad säger du för att imponera på någon?: haha, det vill jag ju inte skriva. Kanske vill imponera på någon snygg läsare. Han som Elin länkade till innan var ju snygg. msn? ;) hahah
Hur imponerar man på dig?: man är sig själv och kan ge någon smörig raggningsreplik xp
Brukar du skratta för dig själv?: nej men det händer!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det är faktiskt raderat, men det stog typ "haha okej, busunge!"
Var bor du?: hemma här i Karlstad
Trivs du där?: inga fel
Är du allergisk mot något: nada!
Hur svarar du i mobilen: hejsan , hej det är hanna
Antal timmar sömn inatt: 8 :|
Brukar du komma i tid: Det är viktigt att vara i tid enligt mig
När mår du bra: när jag är med mina vänner, woho :D
När blev du fotad senast: ehm, camen förut
Hur känner du dig nu: glad, förvirrad men lyckig :D
Vanligaste färg på dina kläder: svart & grå. fan va rolig jag är!
Vad tycker du om fötter: inte fint
Vad saknar du: vet inte
Hade du en bra kväll igår: igår, hm. Sådär ;)
Favorit dryck på morgonen: ingenting
Rakar du benen: aldrig, haha. nejdå men de klart
När brukar du oftast gå och lägga dig: allderes för sent på skoldagar
Är du blyg?: skoja inte
Sysslar du med någon idrott: rider, ;d
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA för fan
Har du spytt offentligt: nejjjj
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ta reda på snaskigt skvaller
Är du nöjd med ditt liv: ibland så
Är du bortskämd: nejdå
Vad gör du i morgon: har inte kommit dit än
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kenza, så jävla bra är hon
Vad längtar du till?: a moment
Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA!!
Vad använder du för shampoo?: venne, fick det av min frisör :'d
Hur gammal är du: 15 bast!
Tycker du om någon just nu: ja, de klart. Hur klarar man sig annars
Gröna eller röda äppeln: röda
Gillar du golf: `minigolf
Vilken tid gick du upp idag: vaknade 11, gick upp halv12 
Har du sovit i din egna säng inatt: oja
Har du strumpor på dig nu: nej, strumpbyxor
Är det okej att gråta: klart
När grät du senast: idag faktiskt, en kompis berättade en gullig sak. Så jävla blödig
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa sen shoppa öite till tror jag. Sen vet jag inte
Bär du glasögon eller linser: nee
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: sköna kläder är viktigt
Har du piercing: öronen bitch
Vill du gifta dig: om jag vill, pampigt
Vill du ha barn: japp, om typ 10 år kanske ?
Solar du ofta: nixxxxx
Är du bra på att laga mat: kock typ
Är du flygrädd: inte alls!
Är du vig?: faktiskt!
Är du musikalisk?: nja
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: olika
Tror du på ett liv efter döden: nixpix
Tycker du om sushi: HATAR DET
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Har du tandläkarskräck: nej, men fan vad tråkigt att vara där
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls som fan
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ibland tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: venne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0