trevligt, trevligt

Hej!


Nu va det ett tag sen...  Men jag har ju som sagt inte varit hemma och ska fatta mig väldigt kort...

Igår så gjorde jag & Emma lite priser, satte på prislappar och va på ett kundmöte...  Vi ha praoar hos en inredare. Sen åkte vi till Trollhättan (2 timmar sena). Vi kom fram, åkte till blomsterlandet, sen till restaurangen som vi skulle fixa till. Jag trodde inte riktigt att det skulle bli klart, men det blev det... 

Asss snyggt blev det. Vi sov hos honsom vi praoar hos, hennes kusin. Trevligt Trevligt va det. Mycket fin lägenhet, och mycket trevlig dotter har hon. Pratade inte så jätte mycket med henne, men det lilla... Grejjjt!

Idag har vi bara gjirt klart reataurangen (A&O, heter den). Sen åkte vi hem runt 8...  Stannade och köpte lite godis & dricka på vägen. jummiiie! hehe...

Imorgon blir det IKEA för hela slanten! Så vi hörs imorgon när jag kommer hem. Bra att Hanna har hållt er uppdaterade på vad som händer här i världen!

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0