090904 - tack!

Hejsan..

Vi ursäktar verkligen för den dåliga uppdatreingen, men med ett internet som lever sitt eget liv så är det inte så lätt. Störande är det också, jag har nästan ingen teknik runt om mig ibland... Tänk er själva utan mobil och ett internet som inte alltid funkar.. 
Jag har gått från att ha varit en person som ALLTID går att få tag på, till att inte alls går att få tag på. Eller det går ju, men det är svårt. Man får helt enkelt, smsa nån annan i familjen eller ringa hem! . hahaha ..

Från det ena till det andra, när jag gick in och kollade kommentarerna och hjälp, hade fått en kommentar från Rebecca...

Alltså, jag är själv tvilling (enäggs) och när andra frågar " hur känns det att vara tvilling?" så oftas så svarar jag " jag vet inte hur det är att inte vara tvilling" eller ibland säger jag "som vanligt" eller något liknande. Man vet ju itne hur det är att inte ha en tvilling om man är tvilling. Haha, det blev lite konstigt.
Det finns många fördelar och nackdelar med att vara tvilling, enligt mig då.
Man kan till exempel aldrig nästan vara ensam, och ha ett privatliv. Har nästan alltid en som hänger efter en. Men när man väl är ensam utan sin tvilling känns det som en del av en saknas, lite svårt att förklara.. Kanske ni fattar?
Jag var i skolan själv ett par dagar utan min tvilling i veckan, och den tiden kändes det som en evighet utan Sandra (tvillingen, tror hon har kommenterat eran blogg. Hon visade) och det kändes som en del av en själv inte var där.

Ja, då var det väl allt för mig.. Haha.
Väntar på att Sandra ska duscha klart så jag kan släcka lampan snart och sova ;)

Hejdå, ha det bättre än bäst!

PS, ni är jättesöta =)


Alltså, shit va glad jag blev när jag såg detta!
För det första tack för kommentaren!! Sen så håller jag med dig exakt i det som du säger om att när inte den andra är i skolan, så är det som om halva en själv inte är där. Ni som inte är tvillingar förstår inte, men det är en spec känsla..  Sen att man inte vet hur det är att INTE ha en tvilling... 

TACK, ännu en gång. Sånt här gör min dag,  jag har haft en sådär dag. Men detta gjorde den mkt bättre, Tack, Rebecca & Sandra. För Sandra kommenterade för nån dag sedan!

Hoppas att ni fortsätter att läsa bloggen oxå!

Nu till min dag, som inte är så intressant. Skolan, skrivit uppsats, läst i den underbara boken (som jag snart är klar med), haft lite franska & flummat på so:n med en kompis..  Herrejävlar så jag skrattade... Är man trött så är man!

Nu ska jag kolla igenom bloggar. Vi hörs senare!
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: BECKY

re: aw tack sööötis asså jag blir så himla glad av dina kommentarer!! :D

uhhh tråkigt med regn :p typical sweden (?) heheh :p



jag håller med, på senare år jag har börjat umgås mer med min bror men innan så umgådes vi inte så mkt, tex han är kille & jag tjej så vi har olika kompsisar, men det har ändrats nu, är med hnm varje dag nu :)

puss&kram på diiiig! :)<33

2009-09-04 @ 18:33:44
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: hehe :)

2009-09-04 @ 19:30:37
URL: http://lezy.blogg.se/
Postat av: A.F

gjorde jag inte heller ;)

2009-09-04 @ 19:57:01
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

hahaha (A)

2009-09-04 @ 20:24:25
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0