090906 (snart 090909!, haha)

Godmorgon!!!

Eller ja. Jag gick upp runt 10...  Vad ska man göra när man vaknar och inte kan somna om? Iof, så sover jag oftast inte så länge..  Har en spärr på ngra timmar. Jag vet att det låter helt sjukt, men det är sant..


Dagen har ialfall börjat super. Det är ialafall känslan kännner jag just nu :)
Jag har inte så mycket att säga faktikst.  Just nu sitter jag och kollar när Hanna & Karl spear wii...

Det blir för övrigt ingen fotboll idag, men stallet. Vi får se vad som väntar där...  Tömmkörning eller ridning? Det förstnämnda va längesen... Dock är det ju bara en häst som får röra på sig på... Sen så kommer jag få överenergi så att det räcker till 20 personer..

Nu ska jag kolla om det är nån rolig inne på msn..

Ha det bra
Ciao
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: A.F

oekj då :O

2009-09-06 @ 12:34:41
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

arrå, sj? :)

2009-09-06 @ 12:59:14
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0