090909(!!!!!!!!!!)

Jaaa men hejsan!

Nu har jag varit hemma ett tag, men ni vet, göra läxor, äta och kolla internet... Det tar sin tid... 
Mötet gick ialafall bra, men jag stör mig fortfarande på att tjejer & killar inte får sova tsm.. Vi frågade varför, han sa bara: Jag vet hur jag va när jag va in eran ålder....
Men då undrar jag om han vet hur vir är? Typ alla som åker är ju faktikst bara kompisar. Nu menar jag verklien det...  Jag är även ganska säker på att det inte skulle hända någonting...
Men vi har redan funderat på hur vi ska smyga oss in. hahah..  Vi går och hälsar på våra små pojkar i deras stuga. Sen så "råkar" vi somna där. Hur smarta är vi inte?! 
Sen så ska det med folk från Kil & Hagfors, som är 2 andra ställen ganska nära Karlstad...  Ska bli spännande, men jag ska hålla mig till Jimmy & Alexandra, 2 av mina kompisar som ska med...

Just det. Det kommer inte bli nån bloggning från mig torsdag-lördag...På söndag slänger jag iväg ett inlägg när jag har kommit hem... 

Har för övrigt varit en bra dag i skolan. Ganska så slapp faktikst, dock har jag lite ont i fötterna. Men vad gör man inte... Hur ont hade ni haft efter ca,10h i 12cm klackar? ganska ont tror jag. hahah ...
Annars så va en som gick i min klass i 7an på skolan, igen...  Jag gick även med honom 0-3...  Han ochen kompis, håller på och driver med mig, TROR jag...

Nu ska jag se på fotboll, sen väntar idol. Mellan det så hinner jag nog slänga iväg ett eller 2 inlägg.
//Elin♥


du gör franskan bäst!!  Och ja, vi har as kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

arrå, sj? :)

2009-09-09 @ 19:27:46
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: tack sötnos! <3

2009-09-09 @ 20:06:03
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: :)

2009-09-09 @ 20:39:56
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0