090920

Godmorgon (?)..
Jag vet inte om jag ska säga godmorgon, men iaf..
På söndagar blir det nåt konstigt med mig på nåt vis, för jag vaknar ganska tidigt sen så somnar jag om 300 gånger, sen så är jag jätte trött och bara vill ligga kvar i sängen..  haha. det låter dumnt, men det är sant..

En sak till, hur gott är inte godis på söndagar? Vi ska ju till stallet sen så då kan jag äta lite nu iaf... Ska plugga lite idag också, borde ha tagit hem biologin, men det gjorde jag inte... Får plugga järnet måndag&tisdag..

Nu ska jag kolla om det går nåt bra på tv idag.. Typ. repris av Idol eller nåt sånt.. Det skulle vara pricken över i:t ... (?)

//Elin♥


ta mig tillbaka....


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ha en bra söndag :D

2009-09-20 @ 13:54:27
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

tack :D har lagt till dig nu om jag ine a det :)

2009-09-20 @ 14:53:59
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0