090925

Hallii hallååå...

Hjälp så skönt det va att vara ute och springa lite.. Vänta nu, sa jag det där :O...  Egentligen så vet jag inte om det va så skönt faktikst, men känslan efter är förbannat skön... Varje gång som jag springer tänker jag, varför i helvete gör jag detta för? Jag hittar inget bra svar heller, men helt ärligt så vet jag inte varför jag gör det..

Men ialafall, min dag har varit bra. Men lite kall ibland, trött har jag varit också... Sen så fick jag ont i min häl och min vad... Tänkte nästan strunta i att springa, men ändrade mig. Insåg att jag bara skulle få ångest då.
Kvällen vet jag inte hur den kommer att se ut, en sak är klar det är att Hanna är och firar en kompis. Dom överraskar henne, kul kul tycker jag att det låter. Får se hur det blir då va...  haha, ellernåt..

Nu kommer jag låta äcklig, men jag kom hem från att ha varit ute och sprungit för 1 timme sen, i skrivande stund. Jag har dock inte hunnit duscha än. Stretchat (?), druckit vatten, ätit lite, kollat lite bloggar, svarat på kommentarer och skrivit detta.. Hjälp så mycket jag har hunnit med. Men nu blir det duschen. Vi hörs om ett tag...
//Elin♥


trodde att det skulle vara du & jag, föralltid...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne överdriv inte ,D

2009-09-25 @ 17:17:51
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0