24/9

Ganska nöjd med rubriken eller vad säger ni?

Jag känner att jag kanske borde lägga ner mina kvällar framför datorn, igår blev det til halv1 men jag kom upp halv7. Ganska imponerad av mig själv, men man måste ha sömn faktiskt!
Skolan idag var inte allt för påfrestande, på morgonen såg vi på "klass 9a" ni vet som gick på svt. Dom som hade dåliga betyg och så? Sen slöjd, musik & skriva en sak. Sen skulle vi se teater. Jag kände på mig innan att detta kommer gå åt skogen. Men det gick imprincip hela teatern tills några respektlösa killar tappade tålamodet. Blir så trött på det. Nu låter jag som om jag vore 35, men är man 15 år ska man väl kunna sitta i 70 min och titta även om det är tråkigt.
Sen så är det en kille han kanske är snäll mot vissa, men hans image är inte bra alltså. så jävla dålig stil, man går inte och slår en främmande människa för han tog ut honom från ett rum.

nej nu på bättre tankar! :)
- fick reda på en mycket trevlig nyhet idag som jag har väntat på, härligt
- imorgon är det fredag
- imorgon ska jag ha det kul

IDOL IDAG, MISSA FÖR FAN INTE !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: samma här ;)

2009-09-24 @ 21:10:15
URL: http://lezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0