4 månader...

Hejhejhejhej...

Jag vet inte vad jag ska säga... Inte mer än att vi har kommit hem.... Ätit... Hanna duschar... 

Jag vill dra ett skämt också, men kommer inte på nåt vidare bra faktikst...

hmm.. Resten av dagen kommer att spenderas framför tvn tror jag, med datorn tror jag...  Det blir nästan som en chatt när man svarar på kommentarer, det blev lite så igår kväll ialafall.... Kul personer va det ialafall, ni vet vilka ni är!

Jag kollade igenom bloggen igår också, vi ha bloggat sen Maj, nu är det typ exakt 4 månader typ... För vi startade i slutet av maj...
Ojj så mycket som har hänt... Man har fått så mkt inspriration från andra med kläder, skor & hår t.ex.... Men även hur många olika bloggar det finns, jag såg en igår som det är nån kristen som har... Man får ju ha vilket budskap man vill med en blogg, men man får ju vara beredd på andras åsikter om det sammtidigt..

Men det bästa med att ha bloggat har nog varit alla fina & söta kommentarer, har man en dålig dag så gör kommentarerna min dag... Tänk att det finns så många personer som bryr sig ändå... Sjukt..
Nu till det allra bästa, det va en kommentar som vi fick i juli, den löd: vilken fin header ni har...

Det jag inte visste då va att den kom att förrändra mitt liv... På gott, men inte ont.... Resten får ni lista ut själva!
Ciao
//Elin♥


......


kärlek......


det har varit sommar också....  minnen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

minns inte ;O

arrå, sJ ?:)

2009-09-27 @ 15:50:47
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

gött :)

2009-09-27 @ 16:10:45
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0