Den rätta för Elin..

ojojoj..

Det är en väääldigt trött Elin som skriver nu...  Jag har varit igång hela dagen och vet knappt vad som är fram 6 bak på tröjan, känns det som...

Nu väntar Idol, som för dom flesta andra.. Sen så sa jag till underbara Sofia att jag skulle ringa henne idag, men jag är så trött så jag vet inte...
För att inte berätta för mycket så har vi kontakt om dagarna, inte bara på bloggen, msn & facebook... Sms också.. Men jag har ju sagt att vi ska prata med varandra i telefon, vi har aldrig snackat med varran i tlfn. Så det känns konstigt men ändå så jävla bra på nåt vis...
Efter detta komer vi väl ringa till varandra varje dag?

När jag ändå snackar om telefoner så kan jag ju säga att 3 har hittat felet på min mobil. Det va batteriet som va trasigt... Orkar inte att dom ska laga det, så dom ska skicka tillbaka mobilen som den är. Jag får fortsätta sökandet efter den rätta för Elin...

Nu ska jag se på Idol, vi hörs sen om jag inte har somnat?!
//Elin♥


nåt sånt...

Kommentarer
Postat av: Emma - Vägen Till Drömmarna

Sv: Tack :D

2009-09-28 @ 20:12:41
URL: http://singingash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0