Tråkig lista!

Eller den kanske är rolig förresten?
Eftersom jag har för mycker fritid just nu så gör jag en liten tråkig lista...  Kanske får ni reda på nåt nytt? Vem vet?
Den som lääääseer :) Have fun..

Lever du med något som du ångrar?
Japp, en maaassaa!

Vart ser du dig själv om ett år?
Oj, svår fråga det där.. Kanske på samma plats, lute lyckligare & lite så...  Varför inte i en svensk skola i Thailand?

Vad betyder mest för dig?
Vännerna tror jag & musik.. (&mobilen) Sofia betyder nog nästan mest trorjag <3

Singel eller upptagen?
Jaru, vem vet?

Vill du ha ett förhållande?
Om jag har det då? :O

Redo att gifta dig?
Nej, kanske inte nu...

Vill du ha barn?
Jaaa....

Är du religiös?
Nope..

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Inget fel med det, alla ska väl ha samma rättigheter? Vi lever inte på 1800-talet, eller?

Rasism?
Herregud. Rasism är dumt!

Abort?
Tycker jag att man ska få göra om man känner för det...  Varför skulle man inte få göra det?

Krig?
Är dumt det också,..

Slåss?
hahah, jag slåss aldrig. Men om det behövs så..

Om du fick välja vilken bil som hellst, vilken skulle det bli?
haha, svår fråga eftersom jag inte är så bra på det där med bilar. Men nån snygg flott sak. Ganska stor ska den vara också...

Vad tycker du är avtändande?
Rökning&snusning.... Usch...

Vad attraherar dig?
Nån som vill veta?

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Kärlek?

Vad tror du förstör ett förhållande?
Jaru, finns nog endel som gör det...

Ett minne som du saknar mycket?
ehm... oj.. Måste tänka på det!

Bästa händelsen under veckan?
Igår i bussen... haha.. Skratt förlänger livet =)

Fölåter du för lätt?
njaaa.. Ibland..

Favorit dricka?
COLA LIGHT!

Festar du mycket?
det vill jag inte påstå...

Vad tycker du om droger?
det är väl inte det bästa som finns..

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
Sweet 16!

Saknar du någon?
JAAAA!!!!!

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Man skulle nog kunna säga det?!

Är pengar nyckeln till lycka?
Beror på hur man ser det?!

Senaste missade samtalet?
jaru... Hanna tror jag...  När hade jag senast en mobil? Kan nån berätta för mig?

Sista personen som du ringde?
Heeem..

Vad står det i ditt senaste meddelande?
(Jag har ingen mobil) Men jag tror att det va från Sofia....

Har du kysst någon den senaste veckan?
Oja, 24/7..

Vad lyssnar du på?
Nån låt med Jordin Sparks,..

Vad har du för planer för kvällen?
Se Idol först och främst...  &sakna mobilen!

Vad irriterar dig?
Dom som irriterar sig på mig :). ahahha ..

5 personer som betyder mycket för dig?
Sofia...
Krille...
Hanna... (skulle vara konstigt om hon inte gjorde det)
Dom 2 andra vet jag nog inte...... 
Beror på vad man menar med btyder också... Martin betyder mycket ibland. haha...Helena mkt ibland...  jaja..

Nu ska jag göra annat... Se på idol om 2 timmar.. Äta lite mat... Tänka på ett minne som jag saknar... Sen så vet jag inte. hahah...  Vi hörs om ett tag. Ciao.

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: A.F

tacK! :D

2009-09-18 @ 21:02:22
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0